|
|
|


POPRATNI PROGRAM:
SLUČAJ
ADU S Akademijom dramske
umjetnosti Eurokaz ima različitih iskustava, ne baš jako dobrih.
Eurokaz je prvih svojih godina za studente te škole bio zabranjena
zona, na njega se moglo ići potajice, smjelo ga se pedagoški impostirati
isključivo negativno. Čini se da se tu s godinama nešto u odnosu
mijenja. Eurokazovska estetika ulazi malo-pomalo u Akademijine
nastavne planove, a i studentima je dopušteno da se sve slobodnije
referiraju na suvremena kazališna nagnuća.
Cijelo ovo proljeće studenti kazališne režije ukazivali su svojim
medijskim istupima da u tom smislu od Akademije očekuju još i više.
Mediji su od toga napravili bizaran događaj, i za ozbiljan razgovor
o sustavu školovanja na zagrebačkoj ADU, o Akademijinu susretu
sa suvremenošću, nije se našlo pravoga prostora.
Posljednji festivalski dan Eurokaz će posvetiti djelovanju ADU.
Pokazat će se i dvije Akademijine produkcije. Iznimno zanimljiv
rad glumačke radionice Bobe Jelčića koja funkcionira na završnim
godinama, i gdje se tradicionalni sustav glumačkoga pristupa rastvara
nizom potpuno autentičnih uvida, te redateljski ispit studenta
Darija Harjačeka Adam i Eva, koji kružnu strukturu Krležine ekspresionističke
drame dohvaća suvremenim postupkom slaganja cikličnih fraktalnih
prizora, raspoređujući ih, vještim anarhizmom, prema načelu glazbenog
sampliranja.
Dan će završiti razgovorom svih zainteresiranih, profesora, studenata
i eurokazovske publike, a osim tema o didaktičkim problemima zagrebačke
ADU nastojat će se pokazati da u nizu segmenata ona slijedi zahtjeve
vremena.
Studenti režije pojavit će se i kao voditelji dviju rasprava ovogodišnjeg
Eurokaza, posvećenih Raffaellu Sanziju i problemu interaktiviteta
u teatru.
|
|